Huomaatko, että elämä menee päivästä toiseen siihen, että töiden jälkeen kaadut sohvalle ilman energiaa mihinkään muuhun?
Mietit, että seuraavalla lomalla keräät itsesi niin, että jaksat taas tavata ystäviä, harrastaa ja olla oikeasti läsnä mahdolliselle perheelle.

Saat kommenttia, että olet ärtynyt ja huomaat itsekin, ettet ole parhaimmillasi. Nukut huonosti ja keskittymiskyky on mitä on. 

Joku muu on elämäsi ohjaksissa. Koet jatkuvasti riittämättömyyttä etkä hallitse oman elämäsi pieniä tai suuria käänteitä.

“Ei se mitään, loman jälkeen jaksan taas olla hyvä vanhempi/ystävä/puoliso/lapsi/työkaveri. Enkä enää kiireen ja stressin vuoksi jatkuvasti poista kalenterista niitä asioita, jotka ovat minulle tärkeitä ja joista saan iloa.”

UUTINEN!! Loma ei muuta mitään.

Jaksat taas ehkä viikon pitää kiinni lupauksistasi, jonka jälkeen ajelehdit vanhoihin tapoihisi hakemaan hetken rentoutumishetkeä Netflixistä, punaviinipullosta tai somesta.

Nukut taas huonosti ja energia loppuu kesken päivän. 

Itsesyytösten keskellä lupaat itsellesi ja läheisille, että saat kyllä otteen tästä oravanpyörästä ensi viikolla. Mutta sitä viikkoa ei ikinä tule.

Entä, jos löytäisitkin tehokkaan keinon, joka auttaisi sinut pääsemään taas oman elämäsi ohjaksiin ja nauttimaan arjen käänteistä!

Olisit hyvää seuraa itsellesi ja toisille. 

Saisit asioita aikaan ja nauttisit elämästä. 

Olisit oikeasti läsnä hetkissä, jotka ovat sinulle tärkeitä.

Peilistä katselisi aamuisin tyyppi, josta voit olla ylpeä.

ENSIMMÄINEN ASKELEESI ON JO TÄSSÄ!

Pysähdy 10 minuutin rentoutusharjoituksemme pariin. 

Kyllä, pysähdy ihan oikeasti. Laita kännykkä pois ja silmät kiinni.

HUOMAATKO, KUINKA HELPPOA ON SAADA ELÄMÄ HALLINTAAN?!
Nipistä 10 minuuttia somen selailusta päivittäin ja korvaa se aika pienellä rentoutumisharjoituksella, niin ajatukset ja suunta kirkastuvat kuin itsestään.

Stressi siirtyy ohjauspyörän takaa takapenkille ja antaa sinulle tilaa hypätä oman elämäsi ohjaksiin.

“Kärsin vuosia sitten kovasta stressistä ja tiesin, että rentoutumisen opettelu olisi minulle ensisijaisen tärkeää. Se onnistuikin kohtuullisesti esimerkiksi joogassa, mutten ikinä saanut rakennettua rentoutumisesta akkujen lataushetkeä arkeeni.

Lopulta, uupumuksen kautta, tämä piti opetella.

Avain opetteluuni olivat rentoutumisäänitteet ja 10 minuutin ajan varaaminen omasta kalenteristani joka päivä. 

Välillä pysähtyminen oli tosi vaikeaa, mutta helpottui kerta kerralta. Tämän säännöllisen tauon aikana sain kierroksia sen verran alas, että loppupäivänä pystyin tekemään oman hyvinvointini kannalta järkevämpiä valintoja ja vähitellen, viikkojen kuluessa, opin löytämään 1-2 minuutin omaehtoisia rentoutumishetkiä useammin päivän aikana.

Ja uskallan väittää, että se oli avainasemassa oman hyvinvointini rakentamisessa uupumuksen jälkeen!

 

Tämän takia halusimme tehdä pysähtymisen ensimmäiset askeleet sinulle mahdollisimman helpoksi.”

Hanna, Elämyspuun osakas, mindfulness tunnetaitovalmentaja, kauppatieteen maisteri

PYSÄHDY-rentoutumisverkkokurssi on rakennettu sinulle, joka haluat helpon ja tehokkaan tavan saada lisää hallintaa ja vähemmän stressiä elämääsi.

“Ihanan helppoa! Parasta oli, kun verkkokurssilla sain vain luottaa siihen, että riittää, kun laitan luurit korville 10 minuutiksi päivässä, mitään muuta ei tarvita. Ymmärsin sen, että kyllähän minulla oikeasti on joka päivä se 10 minuuttia, mutta ilman ohjausta en osannut pysähtyä, vaan täytin tyhjän ajan yleensä somella.”

Tiina, 42-vuotias tiimiesimies

Verkkokurssimme sisältää 10 erilaisen rentoutumis- ja mindfulnessharjoituksen lisäksi runsaasti tutkittua tietoa ja käytännön vinkkejä stressinhallintaan, rentoutumiseen ja läsnäoloon. 

Kahden viikon kurssilla pääset alkuun ja materiaalit säilyvät sinulla uuden rutiinisi tukena seuraavat kuusi kuukautta!

PYSÄHDY-rentoutumisverkkokurssi on rakennettu juuri sinulle,

🌿Joka tunnistat sen, että päivät seuraavat toisiaan ilman, että saat niihin otetta. 

🌿Elämä tuntuu jotenkin raskaalta, vaikka kaikki periaatteessa onkin ehkä ihan hyvin.

🌿Kärsit stressin oireista (mm. keskittymis- ja muistihaasteet, luovuuden katoaminen, oman elämän merkityksellisyyden tunteen väheneminen tai kyynisyyden lisääntyminen tai fyysiset stressin oireet kuten uniongelmat, verenpaine tai korkea leposyke)

🌿Ajelehdit päivästä ja vuodesta toiseen muiden odotusten ehdoilla ilman selkeää omaa suuntaa

🌿Et osaa nauttia kaikesta, mitä olet saavuttanut, vaan koet epämääräistä tyytymättömyyttä

🌿Huomaat päiviesi olevan yleensä liian lyhyitä ja kuluvan säntäilyyn fokusoidun tekemisen sijaan

🌿Tiedostat, että säännöllinen pysähtyminen olisi hyödyllistä, mutta et saa sitä itse tehtyä 

🌿Et tiedä, mitkä rentoutumis- ja läsnäolotekniikat sopisivat sinulle parhaiten

🌿Haluat arkeesi helpon, tehokkaan ja nopean rutiinin, jolla koko elämänlaatusi paranee merkittävästi. 

HELPOSTI JA TEHOKKAASTI LISÄÄ HALLINTAA JA VÄHEMMÄN STRESSIÄ ELÄMÄÄSI!

PYSÄHDY-rentoutumisverkkokurssi on tarkoitettu sinulle, joka olet kiinnostunut parantamaan omaa elämänlaatuasi säännöllisen rentoutumisen ja läsnäolon avulla, muttet tiedä, mistä lähteä liikkeelle tai mitkä tekniikat tuntuvat omilta. 

PYSÄHDY-rentoutumisverkkokurssi on tarkoitettu myös sinulle, jolta puuttuu motivaatio oman ajan löytämiseen ja päivittäiseen pysähtymiseen. Verkkokurssi sisältää nimittäin myös paljon tutkittua tietoa rentoutumis- ja läsnäoloharjoitusten hyödyistä.

Jos tästä et löydä motivaatiota, niin et mistään!

Motivaatio 2 viikon kurssilla syntyy viimeistään siitä, kun huomaat, miten 10 minuutin päivittäinen pysähtyminen parantaa keskittymistäsi, hyvinvointiasi ja mieltäsi.

Huomaat ehkä, miten koko elämäsi alkaa näyttäytyä vähän eri valossa, vaikkei mikään muu ole muuttunut. 

"Kurssilla löysin omat suosikkiharjoitukseni, oman tavan pysähtyä ja ymmärsin, miten selkeys ja hallinnan tunne lisääntyy vain pienillä rentoutumistauoilla päivän mittaan."
Jannika, 32-vuotias
Sairaanhoitaja

PIENI MUUTOS ARJEN RUTIINEISSA SAA AIKAAN ISOJA TULOKSIA!

Jotta varmasti tällä kerralla onnistut, saat kurssilta tehokkaat työkalut 6 kuukauden ajaksi! 

Verkkokurssi sisältää 10 erilaista rentoutumis- ja läsnäoloharjoitusta, jotta pääset testaamaan, mikä toimii juuri sinulla parhaiten. Saat 10 minuuttia kestävän harjoituksen 10 päivänä 2 viikon aikana. 

Voit siis halutessasi startata kevyemmin, löytämällä 10 minuuttia aikaa itsellesi viisi kertaa viikossa ja pitää vielä pari huilipäivääkin. 

Ja materiaali säilyy sinulla puolen vuoden ajan, jotta saat varmasti kaiken tarvitsemasi tuen uuden, omanlaisesi rutiinin käynnistämiseen ja ylläpitoon!


Harjoitteet ovat helposti lähestyttäviä, eli mitään kokemusta et pohjalle tarvitse!
kurssi sisältää perinteisten kehorentoutusten lisäksi liikkeessä tehtäviä rentoutuksia, mielen ja aistien avulla rentoutumista, mindfulnessharjoituksia ja traditionaalisia meditaatioita, jotta varmasti löydät itsellesi toimivan tavan ladata akkuja!

PYSÄHDY -rentoutumisverkkokurssilla:

1. päivänä saat purettua stressiä kehosta ja huomaat, miten loogista ja helppoa stressin purun ensimmäinen askel itse asiassa on.

2. päivänä saat työkalupakkiisi ensimmäiset työkalut purkaa ja ennaltaehkäistä pitkäkestoista stressiä

3. päivänä pääset testaamaan, sopiiko rentoutuminen liikkeen kautta sinulle ehkä paremmin. Lisäksi saat terveydenhuollon ammattilaisten vinkit pitkäkestoisen stressin ennaltaehkäisyyn ja hoitoon. 

4. päivänä saat käytännön työkaluja hallinnan tunteen lisäämiseen arkeesi.

5. päivänä opit, miten paljon tutkittua tietoista läsnäoloa voi helposti ottaa mukaan omaan elämäänsä.

6.päivänä rakennat sisäistä rauhaasi ja työkalupakkisi täydentyy tehokkaalla kysymyksellä, jota voit käyttää milloin ja missä vain stressiä hallitaksesi.

7. päivänä saat vinkit siihen, miten oman asenteen muutoksen kautta lisäät hallinnan tunnetta ja iloa elämääsi.

8. päivänä klassikoksi noussut mindfulness-harjoitus tuo vakautta ja tyyneyttä stressaaviin tilanteisiin.

9. päivänä tutustut yhteen tehokkaimpaan, aina mukana kulkevaan työkaluumme, hengitykseen. Lisäksi opit tekniikan, jota merijalkaväen erikoisjoukotkin käyttävät akuuteissa stressitilanteissa. 

10. päivänä pääset voimaannuttavalle mielikuvamatkalle oman hyvinvointisi alkulähteelle.

Ota hyvä asento ja nauti matkasta!

Bonuksena kurssin loputtua saat vielä 10 vinkkiä arjen jaksamiseen -luentotallenteen ilmaiseksi käyttöösi!

PYSÄHDY -rentoutumisverkkokurssi alkaa heti ostostasi, eli voit startata uuden hyvinvointirutiinisi heti, ilman odottelua.

Mitä, jos antaisit aikaa itsellesi 10 minuuttia päivässä? Se tekee ihmeitä!

Verkkokurssin hinta on nyt superedullinen, vain 24,90€! (Norm. 49,90) 

Riskiä ei siis ole, tämän kahden viikon aikana voit vain voittaa. Ja mikä parasta, äänitteet jäävät käyttöösi eli voit jatkaa suosikkiharjoitustesi avulla pysähtymisen ottamista mukaan arjen rutiineihisi kurssin jälkeenkin.

Olemme rakentaneet kurssisisällön lämmöllä juuri sinulle, joka taistelet omien voimavarojesi riittämisen kanssa – jos et ihan päivittäin, niin ainakin satunnaisesti. 

Vuosien koulutuksemme ja kokemuksemme rentoutumisesta, stressinhallinnasta ja mindfulneksesta on nyt paketoitu tähän tiiviiseen pakettiin, jotta sinä voisit voida paremmin ja nauttia elämästä enemmän!

POIKKEUSTILA VAATII POIKKEUKSELLISIA KEINOJA. 

Laaja paketti ja vain 24,90 – miksi ihmeessä?

Poikkeuksellinen vuosi 2020 poikkeustiloineen on saanut monet meistä omien voimavarojemme äärirajoille. 

Me haluamme osaltamme tukea sinua ja yhteiskuntaa jaloilleen pääsemisessä, tässä meidän pieni kontribuutiomme yhteisen hyvän eteen.

Uskomme kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin lähtevät juuri pysähtymisen kautta. Voit aloittaa oman hyvinvoinnin matkasi kanssamme helposti ja ilman riskiä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Hanna Tähkäaho ja Jonna Tähtinen ovat molemmat Elämyspuu Oy:n osakkaita. Molemmat ovat kantapään, eli uupumuksen kautta, löytäneet oman hyvinvointinsa reseptin, jossa ensimmäinen ja tärkein askel on pysähtyminen ja itsensä kuuntelu. Hanna on kauppatieteen maisterin tutkintoa ja 20 vuoden työkokemusta täydentänyt muun muassa psykologian opinnoilla sekä valmistunut myös Mindfulness tunnetaitovalmentajaksi ja LCF Life Coachiksi. Jonna taas on Rentoutusvalmentaja, LCF Life Coach sekä Äänimaljarentouttaja ja ammentaa voimaa luonnosta luonnonvaratuottajan opintojen tukemana sekä kouluttaa kokemusasiantutijana mm. psykoterapeutteja ja psykologeja.

PYSÄHDY-rentoutumisverkkokurssimme sopii erinomaisesti myös työyhteisöjen hyvinvointia tukemaan! Jos olet ostamassa verkkokurssia työyhteisöllenne, pyydä erillinen tarjous hello@elamyspuu.fi.